M-am mutat in casa noua!

Veti fi redirectionat automat in 4 secunde. Daca nu functioneaza redirectionarea, va rog vizitati
http://tarameainventata.net/lecturi
Multumesc!

luni, 22 iunie 2009

Tim Burton's Alice in Wonderland


Nu-s mare cinefila...dar il ador pe Tim Burton. Fara sa vreau, fara sa-mi dau seama, m-am indragostit iremediabil de ...imaginatia lui. Nu pot sa cred ce-i iese din..nu stiu cum sa zic..reflectoare? :)) Povesti atat de cunoscute devin din nou fascinante, inedite, noi! Acum pregateste Alice in Tara Minunilor. Ia priviti ce minunatii:





Ca sa nu mai zic ca a scris si o carte de poezii...suprarealiste - The Melancholy Death of Oyster Boy care a fost tradusa si la noi dar nu stiu cum o fi ca n-am vazut-o. Varianta in engleza mi-a placut insa foarte mult. In general nu agreez trecerile acestea de la Hollywood la literatura...dar de el chiar imi place :D. Mi-a placut inca de la Edward Scissorhands si am adorat The Nightmare before Christmas si Charlie and the Chocholate Factory; Corpse Bride si Sweeney Todd au fost chiar un deliciu pentru mine. Ador faptul ca-l distribuie pe Johnny Depp peste tot(da, il iubesc si pe Johnny Depp, recunosc). Ce mai...I love him! :)

1 Comentário:

Cinabru spunea...

Tim Burton este genial. Punct. Si de la capat. Imposibil sa imi imaginez cum a reusit sa construiasca o lume dement de poetica si de frumoasa, in contradictie frapanta cu toate normele "firesti" si "acceptabile" ale masei.

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Human Calendar

Cititori

Read in 2008

Tara mea inventata © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO