M-am mutat in casa noua!

Veti fi redirectionat automat in 4 secunde. Daca nu functioneaza redirectionarea, va rog vizitati
http://tarameainventata.net/lecturi
Multumesc!

marți, 19 august 2008

In my mind, in my heart



Afara se crapa de ziua, cerul era pictat in tuse aurii si peisajul de la picioarele noastre stralucea spalat de ultima ploaie. Zburam peste munti si vai, intr-un tarziu am coborat in padurea de sequoia, vantul batea printre crengi si o pasare sfida iarna cu cantecul ei singuratic. Paula mi-a aratat izvorul, am vazut trandafiri proaspeti pe mal si o pulbere de oase calcinate pe fundul apei, am auzit mii de voci printre copaci. Am simtit cum ma scufund in apa limpede si am stiut ca drumul durerii se termina intr-un neant absolut. In timp ce ma topeam, am avut o revelatie: neantul acela e plin de toate lucrurile universului. E neant si, in acelasi timp, e totul. Lumina sacramentala si intuneric de nepatruns. Sunt neantul, sunt tot ce este, sunt in fiecare frunza, in fiecare picatura de roua, in fiecare graunte de cenusa purtat de ape, sunt Paula, sunt eu insami, nu sunt nimic si sunt totul, in viata asta siin celelalte, sunt nemuritoare.

Paula - Isabel Allende

Seja o primeiro a comentar

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Human Calendar

Cititori

Read in 2008

Tara mea inventata © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO