M-am mutat in casa noua!

Veti fi redirectionat automat in 4 secunde. Daca nu functioneaza redirectionarea, va rog vizitati
http://tarameainventata.net/lecturi
Multumesc!

joi, 13 martie 2008

Leapsa printre muzici

1.Put your music player on shuffle.
2.Press forward for each question.
3.Use the song title as the answer to the question even if it doesn’t make sense. NO CHEATING!
4.Tag 5 people."

Ia sa vedem.

1.
How are you feeling today?

nigel kennedy & the kroke band - vino

2.
Vei ajunge departe în viaţă?

Pixies - Where is my mind? (LOL...talk about coincidence...)

3.How do your friends see you?

Omul cu Sobolani - Oda in Piata Romana

4.Will you get married?

Tom Jones - Not responsible (hmm...)

5.What is your best friend's theme song?

Lacrimosa - Seele in Not

6.What is the story of your life?

Robbie Williams - Feel

7.Cum este/ era în liceu?

Spooks - Things I've seen

8.Cum poţi avansa în viaţă?

Joan Osborne - If god were one of us

9.Care e cel mai fain lucru la prietenii tăi?

Marilyn Manson - Sweet Dreams

10.Ce se preconizează pentru weekend?

Depeche Mode - Precious

11.Ce cântec te descrie cel mai bine?

Sonique - It feels so good

12.Dar pe bunicii tăi?

Ozzy Osbourne - Dreamer

13.Cum îţi merge în viaţă?

Garbage- Androginy

14.Ce melodie îţi va cânta la înmormântare?

sisters of mercy - temple of love

15.Cum te vede restul lumii?

Eagles - Hotel California

16.Vei avea o viaţă fericită?

nigel kennedy & the kroke band - lost in time

17.Ce cred prietenii cu adevărat despre tine?

Nightwish - The phantom of the opera

18.Sunt persoane care te doresc în secret?

Lhasa - De Cara A La Pared

19.How can I make myself happy?

bob marley - buffalo solder

20.Ce ar trebui să faci cu viaţa ta?

travis - why does it always rain on me

Nu oblig pe nimeni sa preia leapsa...dar mi-ar place sa citesc si pe la altii...la mine unele chiar s-au potrivit...it was fun!

2 Comentários:

MariaK spunea...

hai ca incerc eu, dar pe 360 ca e chiar funny, am ras ca toanta cu stefan ;))

Valentina spunea...

Hai ca incerc si eu...mi se pare super tare ideea! :)

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Human Calendar

Cititori

Read in 2008

Tara mea inventata © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO