M-am mutat in casa noua!

Veti fi redirectionat automat in 4 secunde. Daca nu functioneaza redirectionarea, va rog vizitati
http://tarameainventata.net/lecturi
Multumesc!

luni, 3 martie 2008

Entry for March 3rd, 2008


Mi-am tot zis toata ziua sa nu o las sa treaca fara sa scriu ceva pe blog...pentru ca imi place cum arata...Entry for March 3rd, 2008...dar fiind mutata aici, nu mai am titlul asta din oficiu, asa ca l-am pus eu...poate un pic de tot o sa imi aduca inapoi din dragul si sporul cu care sciam pe 360. Momentan ma simt inca un oras fantoma al blogosferei....si incerc sa imi regasesc locuitorii si casele cu hornuri fumegande dar nu prea am succes. Imi bantuie prin gand si suflet atat de multe incat totul e rece si nimic nu se mai lipeste de pustietatea asta. Orasul meu nu are nici un locuitor si dumnezeul lui (adica eu) este prea ocupat cu alte celea...

Deci sa vedem, fiind anul nou dianaesc, ca sa-i zic asa... trag linie si fac totalul!

Anul asta(3.03.2007-3.03.2008):
  • nu am mai implinit 21 de ani....cum s-a intamplat in ultimii 3 ani... :P
  • am fost intr-un concediu minunat la Arad(+)
  • am fost intr-un concediu dezastruos cu Alex (-/+ ce nu ne omoara, ne face mai puternici :P)
  • am schimbat locul de munca (-/+) ceea ce a dus la
  • 4 luni de concediu fortat :)) delicios de intelectual (+) si dureros dpdv financiar (-)
  • am schimbat blogul (?)
  • m-am ingrasat (-) ...infricosator
  • m-am apucat de facut fotografii (+) ...ceea ce a prins bine vechii mele frustrari ca nu stiu sa pictez
  • am primit cadou Happy (++) (un parfum adica, placere de neinteles pentru voi, sunt sigura)
  • Edgar al meu s-a facut mare si frumos!! (+++) proud in a very motherly way
  • am facut datorii pentru prima oara in viata (----) heart broken and ashamed
  • am participat la nasterea frumosului www.delibris.net
  • am organizat Schimb de Carti in Constanta
  • am invatat sa gatesc...cat de cat...mai ales pizza!! (+)
  • am cunoscut 3 persoane superbe...pe sufletul meu (+)
  • m-am izolat foarte bine in cochilia mea din ce in ce mai atragatoare.
  • mi-am imbogatit biblioteca (manca-o-ar mama!)
  • si...saving the best for last...my Alex...whatever would I be without him...
P.S. Imi rezerv dreptul de a mai adauga chestii ....daca mai imi trece ceva prin cap.

Seja o primeiro a comentar

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Human Calendar

Cititori

Read in 2008

Tara mea inventata © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO