M-am mutat in casa noua!

Veti fi redirectionat automat in 4 secunde. Daca nu functioneaza redirectionarea, va rog vizitati
http://tarameainventata.net/lecturi
Multumesc!

sâmbătă, 8 ianuarie 2011

Mecanica inimii - Mathias Malizeu

Titlu original: La Mecanique du coeur
Autor: Mathias Malizeu

Lungime: 183 pagini
Citibilitate: da
Recomand: da

De ce am ales-o: Mi-a ramas in minte de cand a aparut la Nemira!
Traducere: Mihaela Toma Udriste
Trecand de primele pagini ale acestei carti, am fost tentata sa renunt si sa o arunc deoparte. Cateva dulcegarii si metafore de la inceput m-au cam facut sa ridic din spranceana. Cred ca a trecut prea mult timp de cand am citit ultima oara ceva atat de plin de metafore. In mod neasteptat insa, mi-a placut una dintre ele intr-atat incat m-am gandit ca voi citi micul roman numai de dragul ei. 
" Copacii par zane durdulii in camasi albe de noapte, care se intind somnoroase si casca la luna..."
De la mine de sub plapuma, cuvintele acestea au parut tare frumoase asa ca am continuat sa descopar acest roman neasteptat, o poveste parca desprinsa din Tim Burton, plina de imaginatie aproape grotesca dar si de sentimente emotionante. Nu va povestesc despre ce e vorba dar va spun ca este o istorioara pentru oameni mari, dar si pentru copii (tot din cei mai mari) din care se pot invata destule. 
M-am indragostit de unele dintre personaje, mi-a fost mila si drag de ele, mi-a fost urat si ciuda pe altii. Desi am inceput acest mic roman cu impresia stranie ca nu o sa imi placa, pana la urma mi-a ramas in minte ca fiind o poveste dragalasa si care merita citita.

6 Comentários:

Bianca spunea...

Cred că e a treia sau a patra recenzie pozitivă a acestei cărți. O am, deci...

Diana B. spunea...

Deci, ce mai astepti? :)

Simona spunea...

Sper sa nu te superi ca iti scriu aici, dar ti-am trimis o leapsa pe blogul meu. Poate o sa ai timp sa o onorezi, daca ti se va parea interesanta bineinteles.

Diana B. spunea...

Multumesc, o sa trec sa ma uit. Dar nu prea le am eu cu lepsele. :)

YukiAme spunea...

what are you doing in there? come back to light! :)

Diana B. spunea...

Hihi...:) in seara asta sau maine! :P

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Human Calendar

Cititori

Read in 2008

Tara mea inventata © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO