M-am mutat in casa noua!

Veti fi redirectionat automat in 4 secunde. Daca nu functioneaza redirectionarea, va rog vizitati
http://tarameainventata.net/lecturi
Multumesc!

duminică, 8 august 2010

Sudhir Kakar - Ascetul dorintei

Titlu original: The Ascetic of Desire
Autor: Sudhir Kakar
Lungime: 380

Atmosfera: plictisitoare
Citibilitate: sa zicem
Recomand: nu


Nu stiu cum se face ca citesc tot carti banale si plictisitoare in ultimul timp. Am luat acest roman de la Editura Trei pentru ca ma gandeam ca nu am cum sa ma plictisesc cu un astfel de subiect. Romanul incearca sa vorbeasca despre viata celui care ar fi scris Kama Sutra. Si, ca intotdeauna, coperta patru o lauda de numa.
Si totusi, povestea este destul de insipida, in ciuda tuturor detaliilor picante din viata personajului crescut intr-un bordel, in ciuda aluziilor senzuale si a detaliilor despre diverse practici din respectivul bordel.
M-am asteptat la un roman usor dar interesant si inedit. Am primit o poveste ratata despre un ascet a carui viata pare sa ocoleasca in permanenta punctul culminant. Astfel, celebrul Vatsyayana, celebrul autor al celui mai popular tratat erotic, este un personaj fad si neinteresant, enervant si banal. 
Nu reusesc sa gasesc nici un motiv pentru care v-as putea recomanda cartea si nici cuvinte nu mai gasesc sa scriu macar inca doua randuri.

Seja o primeiro a comentar

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Human Calendar

Cititori

Read in 2008

Tara mea inventata © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO