M-am mutat in casa noua!

Veti fi redirectionat automat in 4 secunde. Daca nu functioneaza redirectionarea, va rog vizitati
http://tarameainventata.net/lecturi
Multumesc!

joi, 26 noiembrie 2009

Invidie

In timp ce altii se aflau in mijlocul evenimentelor, ascultându-l pe Rushdie being all charismatic, audiind Seducatoarea din Venetia, punând întrebari stupide si, all in all, bucurându-se de faptul ca sunt bucureşteni si pot participa la tot felul de evenimente interesante(vezi Gaudeamus) fara sa dea 100lei pe transport, eu musteam de ciuda şi invidie consolându-mă cu un nou-achiziţionat teanc de cărţi. Sâc!

salman

avalon

P.S. Se pronunţa [Ruşdi] !

6 Comentários:

Valentina spunea...

In timp ce unii se imbranceau sa ia cartile lui Rushdie de pe rafturile standului Polirom de la Gaudeamus eu ma chinuiam sa ajung la Saramago. Din nefericire aseara erau vecini de raft si am ajung la Gaudeamus odata cu Rushdie. A fost o aglomeratie sinistra, n-aveai unde sa arunci un ac si nici nu se mai putea resprira...Daca imi ziceai ca-ti place iti adunam un autograf, am trecut pentru un Saramango prin multimea din jurului lui. :)

Diana B. spunea...

Nu-s cine stie ce pasionata de autografe...dar mi-ar fi placut sa casc gura pe-acolo...

Arana spunea...

Buna precizarea cu pronuntia, acum doua seri la tv am auzit RuşdiE (un fel de roşie asa). Sa mi se sinucida neuronii, nu alta :D

Crina spunea...

ultimele 2 carti(seria cu avalon) le-am vz la gaudeamus cu 10 lei. chiar au fost reduceri destul de mari.

Dana spunea...

am vazut ca ai achizitionat volumele din Avalon...am si eu..primele 4, dar inca nu le-am citit.
abia astept sa ma apuc de ele..tie ti-au placut primele? (presupunand ca de-aia ti le-ai luat pe urmatoarele :) )
p.s. am fost si eu la gaudeamus, dar nu l-am prins pe rushdie. am citit de el doar "harun si marea de povesti" care mi-a placut la nebunie. si eu citesc uneori povesti pt copii :D

Diana B. spunea...

Extrem de mult mi-au placut volumele din Avalon pe care le-am citit. Am fost foarte incantata de poveste, chiar am scris despre ele aici pe undeva.
Chiar acum citesc si eu Harun. Incantatoare!

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Human Calendar

Cititori

Read in 2008

Tara mea inventata © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO