M-am mutat in casa noua!

Veti fi redirectionat automat in 4 secunde. Daca nu functioneaza redirectionarea, va rog vizitati
http://tarameainventata.net/lecturi
Multumesc!

duminică, 3 februarie 2008

Buna seara prieteni...

Ajunsa acasa dupa Schimb de Carti ma gandeam cu amaraciune ca nu am reusit sa tin minte numele tuturor celor care au fost la Schimb de Carti. Apoi am rasfoit agenda pe care am facut prezenta si am inceput sa mi-i amintesc dupa cartile pe care le-au adus. Citind titlurile cartilor pe care le-am rasfoit mai devreme mi-am amintit si de stapanii lor.

Am vazut atatea carti noi azi ca m-am pierdut..as fi vrut sa ma inchid intr-un dulap si sa le citesc eu pe toate. :) In general nu ma pricep la conversatie...nici azi nu m-am priceput prea bine. Lumea ar fi vrut mai multa conversatie iar eu nu prea am stiut cum sa o...intretin/provoc...poate data viitoare...





Cartile schimbate:

Leonard Cohen - Frumosii invinsi
Andrei Makine - Testamentul francez
Ian McEwan - Durabila Iubire
Dora Pavel - Agata murind
Par Lagerkvist - Piticul
Emile Zola - O pagina de dragoste
Antonio Tabucchi - Se face tot mai tarziu
Cartarescu - Gemenii
David Lodge - Ce mica-i lumea
Nina Berberova - Doamnele din Sankt-Petersburg
Horia Salca - Cum mi-l amintesc pe tata
Paul Guimad- Strada Le Havre
Kurt Vonnegut - Mama noapte
Asimov - Soarele gol
E.A.Poe - Aventurile lui Gordon Pyn
Liviu Lungu - Cetatea Licoar
D. Nicodim - Cautari eterne
Amelia Stanescu- Doar mie mi-e frica
Jack Kerouac - Pe drum

4 Comentários:

bistoche spunea...

hey...la anu'voi fi si eu...nu ati fost prea multi p'acolo... :D
trebuia sa ajung si eu..da a intervenit altceva,si... :)

...acum de abia la anu,se mai tine,nu?sau...

Iulia Pană spunea...

http://iuliapana.blogspot.com
http://julitti.blogspot.com

felicitari pentru initiativa ,a fost bine !

iulia pana gheorghe

Diana B. spunea...

@bistosh Intalnirea se tine lunar!

@iulia pana Multumesc!

MariaK spunea...

A fost foarte bine, te-ai descurcat d eminune si nu cred ca facea altcineva mai bine, congrats!:D

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Human Calendar

Cititori

Read in 2008

Tara mea inventata © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO